fredag den 1. januar 2016

GODT NYTÅR

Godt nytår og velkommen haveår 2016. :)
Vi har været på juleferie i København og kom hjem søndag aften, fordi jeg skulle arbejde mellem jul og nytår. I går kl. 12 var det fyraften og jeg skyndte mig hjem for at forberede nytårsmenuen. Vores venner, som vi nu har holdt nytår med i 11 år skulle komme og så var Anders' son taget med os hjem fra København.


Det har været en rigtig hyggelig jul i København. De sidste to indlæg på bloggen var kladder jeg lavede hjemmefra, som jeg lagde på i juledagene. Jeg vil gerne sige tak til alle havevenner for et godt haveår i 2015.


Jeg håber, at komme på mange havebesøg rundt omkring og i det hele taget at kunne dele min interesse med andre. Her i foråret har jeg planlagt foredrag via FOKUS-Folkeoplysning og så holder jeg åben have to gange til sommer.
Jeg er så småt gået i gang med at planlægge hvilke frø, der skal sås i foråret og har handlet lidt på nettet, jeg forsøger at begrænse mig lidt, selvom det er svært! Nu må jeg se om det holder :)
I dag bliver en "computerdag" for jeg er kommet noget bagud i blogland og vil gerne have det indhentet. Rigtig godt nytår allesammen.

9 kommentarer:

Jette sagde ...

Hej Birgitte.Dejligt at høre i kom godt ind i det nye år.
Her var det stille og roligt da manden har hostet en del.
Ser også frem til et dejligt nyt haveår,
med mange nye tiltag og havebesøg.Håber vi måske ses.
Rigtig godt nyt haveår 2016 til dig. Knus Jette

Høneballehaven sagde ...

Hej Birgitte
Det er et flot dækket nytårbord. Ja med frøene er det svært for dig at begrænse dig, det forstår jeg godt med den succes, du har med det. Flot du klarer foredrag og åben have sammen med dit arbejde og med at passe haven og ikke mindst prikling og plantning.
Jo jeg regner med at vi ses i år.
Godt nytår og hils Anders

marie sagde ...

Vores jul har været den travleste i lang tid - det er vi begge enige om - heldigvis på den gode måde. Nogle af dine haveprojekter ligger også på min kalender, heldigvis, for haveaktiviteter er jo ren fornøjelse for os havenørder.

Unknown sagde ...

Kære Birgitte Dejligt, at I kom godt ind i det nye år, håber ligeledes juleferien i hovedstaden gik fint. Lyder som et spændende haveår du har liggende foran dig. Håber også at se dig i det nye år. Kram Tina

Heidi sagde ...

Hej Birgitte
Dejligt at i er kommet godt ind i det nye år og hvor er det et smukt nytårs bord du har nået at dække. Ja vi er jo nogle som må holde hjulene igang, jeg har også arbejdet mellem jul og nytår, men i dag har jeg dovnet hele dagen ;)

Godt nytår.. inden længe kan vi atter komme igang med frø og alt det andet der venter ;)

Lisbeth (countryliv) sagde ...

Tak, jeg ønsker også dig et rigtig godt nytår og ikke mindst haveår 2016:-)

Birgitte sagde ...

Hej allesammen. Mange tak for jeres nytårshilsner, dem er jeg glad for. Ja, jeg glæder mig til det nye haveår og håber meget på at kunne mødes med jer i en have et sted. Det ville glæde mig meget. Ja, allerede i februar begynder jeg at plante mine pelargonier om og lave stiklinger og så er sæsonen startet for mig. Jeg har også fået bestilt alle de frø, jeg vil så, her i jule- og nytårsdagene. Jeg glæder mig! Jeg har bestilt både i England, USA og Danmark.

Vivi sagde ...

Tak for en masse gode indlæg fra din side i det forgangne år :-)
Godt nytår.

Birgitte sagde ...

Hej Vivi. Også tak til dig og rigtig godt nytår.