tirsdag den 26. januar 2016

På udkig efter forårstegn og 12 i eksamen.

Lige nu øsregner det,
men jeg var ude med kameraet inden. Jeg nåede lige et par billeder inden det løb tør for batteri! Min ældste niece læser til socialpædagog og fik 12 til eksamen i går. I de andre eksamener har hun fået 10, så hun er ret skrap. Det måtte fejres med blomster, så jeg har købt en buket til hende og en til mig selv:)



Ude i haven pibler løgvæksterne op og jeg var rundt for at kontrollere om de kom alle steder, hvor jeg har sat dem - og det gjorde de! Det er jo genbrugsløg, idet jeg havde dem i krukker sidste forår, hvor de visnede ned og stod tørt indtil i efteråret, hvor jeg plantede dem ud i bedene. Dette koncept har jeg kørt med i nogle år nu og det fungerer ret godt.



Her er det dagliljer, der er på vej op.
Jeg fik også lige set til juleroserne og de var i blomst, dem må jeg tage billeder af en anden dag.

5 kommentarer:

Høneballehaven sagde ...

Flotte buketter til niecen og dig selv. Det var flot klaret med et 12 tal, tillykke til hende.
Ja foråret er på vej ser det ud til, rundt omkring i vores haver. Herligt.

marie sagde ...

Køn buket - lidt anderledes farver. De gule dagliljer er altid utrolig tidligt på færde.

Frk. Anemone sagde ...

Sikken spiren op der i bedene, det er da dejligt. Flotte karakterer til din niece - det var virkelig en fin buket :)

Heidi sagde ...

Hej Birgitte
Jeg skal da lige love for at foråret pibler frem hos dig ;)
Dejlig buket til dig og den dygtige niece ;)

Birgitte sagde ...

Hej alle fire. Tusind tak for jeres kommentarer. Dem er jeg glad for. Min niece blev glad for sine blomster, da hun var her i går. Hun fik aftensmad også:)