torsdag den 5. maj 2011

Et havebord i bryllupsdagsgave

Jordbærkager og nyslået græs!
I dag har Anders og jeg bryllupsdag og Anders gav mig et lille rundt havebord med mosaikbordplade. Det blev sat ud i haven i eftermiddags og jeg havde været ved bageren på vej hjem fra arbejde.


Der blæser meget i dag, så jeg skulle være hurtig med kameraet, inden kagerne blæste væk! Vi måtte sidde med overtøj på, da vinden er kold. Der er ca. 10-15 grader i dag og ret blæsende. Men i weekenden skulle det gode vejr komme tilbage.
Alligevel kunne jeg godt nyde udsigten i haven, som er på nedenstående billede.



Anders slog græsset i aftes og det lille bord og kurvestolene kan vi flytte rundt med i hele haven alt efter hvor solen er. Jeg glæder mig til der bliver godt vejr igen, så vi rigtig kan komme til at bruge haven!

2 kommentarer:

haveborde sagde ...

nice haveborde!

haveborde sagde ...

thats en god stol! hvor har du dem?