lørdag den 16. april 2011

Oliventræet er kommet udenfor.

På en gråvejrsdag.
I dag har jeg vovet at sætte mit oliventræ udenfor på sin plads ved hovedindgangen. Der har været gråvejr og jeg tror, det er en god start for træet. Hvis der havde været klar himmel med solskin, har jeg en fornemmelse af, at oliventræet ville få svedet bladene, da det jo har stået inde - lidt tilbagetrukket fra vinduet og fugtigt - i afdeling C. Derfor synes jeg, det er en god dag med gråvejr, så træet ikke får et helt chok ved at komme udenfor.
Der er ingen nattefrost de næste dage, så det får lov at stå ude i nat. Jeg vil dog holde øje med vejrudsigten og sætte det ind, hvis der skulle komme frost.

Træet er vokset i vinterens løb, så det har åbenbart ikke en hvileperiode?.

1 kommentar:

Benny sagde ...

A great deal other replica watches cosmetically as well like technically, were introduced over time, last leading to the creation of a new Rolex piece model called rolex replica sale. I always wanted to search the beach designed for lost treasure, but rather I've always skilled that was an old persons hobby as well as a good involving exercise. The rolex replica sale can be particularly a treasured bithday present for women. Chances are they will never let you down. Once this software product hit the market place place newer designs begin to be replica watches based on this same concept. Later, in the actual 1950s, some Bubbleback models, such as model 5018, were introduced featuring rolex replica sale. To decide onto where to buy a Rolex watch online, one can you possibly can . primary investigation on the fake rolex sale from reading past comments and performance.