torsdag den 3. marts 2011

Kursus i at så klokkeranke (Cobaca scandens)

Klokkeranke kursus på Claus Dalbys blog

For ca. halvanden uge siden fik jeg endnu en sending blomsterfrø, denne gang via Claus Dalbys blog. I dag gik ovenstående kursus i luften med en videofilm om korrekt såning.
Klokkerankefrøene skal i vand i et par timer før man sår dem. Desværre er klokken nu så mange, så jeg ikke når det i dag. I morgen tager vi til København, så nu må jeg vente med at så til på mandag. Det ærgrer mig, at jeg ikke nåede det i dag, men nu kan jeg jo glæde mig til at komme hjem igen fra København og få sået alle resten af mine frø.

De to billeder nedenunder har jeg tilladt mig at kopiere fra Claus Dalbys blog, som jeg har henvist til mange gange: http://www.clausdalby.dk/

Den gule klokkeranke er så smuk og den sår jeg på mandag

Denne flotte blå har jeg også frø fra.

Jeg synes simpelthen, at det er så spændende og hyggeligt og Claus Dalby er fantastisk!
Nej, hvor jeg håber på, at få en frodig have til sommer!

Ingen kommentarer: