mandag den 28. marts 2011

Klokkeranke med mere

Lektion to er hos mig endnu ikke udført.

Mine klokkeranker er groet godt til, men de blivende blade er først ved at titte frem på de blå klokkeranker. De gule er lidt bagud, så derfor kan jeg ikke potte om endnu. De blivende blade skal være tilstede først. Stortset alle mine klokkeranke frø spirer, jeg tror ca. 4-5 frø er ikke kommet op og det er af de gule.

Blå klokkeranker
De blå klokkeranker bliver nu i dagtid sat ud i afdeling C til akklimatisering. Jeg tager dem ind først på aftenen og lader dem stå indendøre. De skal helst have 15 grader om dagen.


Gule klokkeranker

De gule er ikke ligeså store, så dem venter jeg med at sætte ud et par dage endnu.

Mine andre stiklinger vokser godt. Nedenunder er det stolt kavaler og hængevioler.




Der også et par lyserøde mammelukærmer og en enkelt lupin imellem her.





Ingen kommentarer: