torsdag den 19. januar 2017

Hjemmelavede frøposer.

I ugens løb har jeg hygget mig med at lave frøposer og fylde frø i.
Det tager lidt tid, men det er hyggeligt og godt at bruge lidt kreative evner.


Jeg bruger Photoshop, hvor billederne bliver skåret til og så står der "Blomsterforedrag.dk" lodret og forneden på billedet. Jeg vil gerne have, at de skal laves af gult papir. Siderne er med kraftigt tape, som jeg ved, holder tæt. Nogle af frøene er meget små og derfor skal poserne bare være helt tætte.
Frøene har jeg allesammen samlet i haven. Jeg håber, jeg kan sælge lidt til foredrag.

Nogle gange skal man gøre noget, der gør én glad, for så kommer man ovenpå igen. Det gælder i hvert fald for mig. Vi har ekstremt travlt på arbejde og det er hårdt lige i øjeblikket, men jeg bagte fastelavnsboller i går aftes til mine kolleger, som vi fik til formiddagskaffepausen i dag. Det gav lige lidt overskud! Jeg tror, det er klogt at fokusere på det, der går godt, når man er presset, for så fylder alt det "hårde" mindre og det giver faktisk fornyet energi.
Nu tror jeg nok, jeg vil prøve at designe et visitkort!

6 kommentarer:

Høneballehaven sagde ...

Hej Birgitte
Flotte frøposer du har lavet. Rigtig god idé at hygge om og med dine kollegaer, det kom der noget godt ud af.
Husk at se mit nye indlæg om blogtræf.

Unknown sagde ...

Fint projekt med hjemmelavede frøposer :-)

Maribel sagde ...

Det var en fin idé och snygga är de.
Trevlig helg /Marika

Anne Vestergaard Jørgensen sagde ...

Hej Birgitte, ja når der er travlt er det godt at fokusere på at nyde pauserne. Vores havesjov giver energi på en dejlig måde. Håber du får solgt lidt frø til dine foredrag- ja mon ikke👒😀

Birgitte sagde ...

Hej allesammen. Tusind tak skal I have. Ja, det er godt at beskæftige sig med noget, man slapper af med.

Linda Borg sagde ...

Hej Birgitte
Det er bare nogle superflotte frøposer, du har lavet - du er bare så kreativ!