søndag den 21. august 2016

Avisartikel

Pressemeddelelse i lokalavisen.
I onsdags var der en artikel om mine foredrag og workshops i Midtvest avisen i Aalborg. Den er skrevet af en kommunikationskonsulent fra Fokus Folkeoplysning.


Den er skrevet på baggrund af hvor godt det gik i forårssæsonen, hvor alle foredragene var udsolgte. Nu starter efterårssæsonen op og tilmeldingerne er begyndt at komme ind, men der er stadig ledige pladser. Så hvis I har lyst til at være med, kan I nå det endnu. Der er tre workshops, hvor jeg viser, hvordan man sår og stiklingeformerer samt deler stauder og bagefter skal I selv prøve. Alle materialer, frø og planter bliver udleveret og man får det med sig hjem, som man har lavet.
Der er også to foredrag. Et om orangeri i haven fra idé til færdig projekt og så et om hvad der sker i haven om vinteren og med et bud på de opgaver der om vinteren.

Jeg glæder mig meget til at byde velkommen og komme i gang.

3 kommentarer:

Høneballehaven sagde ...

Hej Birgitte
Jeg håber, du får mange besøgende.

Jette sagde ...

Hej Birgitte.Flot stykke i avisen om dit foredrag.
Og håber da der kommer rigtig mange besøgende.
Det er jo altid spændende med en ny sæson.
God aften Knus Jette

Birgitte sagde ...

Hej Lisbeth og Jette. Mange tak. Ja, jeg håber det bedste!