fredag den 29. marts 2013

Forårsblomster udenfor

Jeg har haft lidt travlt med at arrangere udenfor inden gæsterne ankommer.


Dette bed er overfor vores indgangsdør. Her har jeg sat min fine bedstol, men de tre husløg ser unægteligt noget forkølet ud. Men måske man kan se idéen med stolen.


Jeg glæder mig til at stolen er fyldt op! Og tulipanerne springer ud!


Her er det ved døren. Som man kan se, har jeg været i Bilka og købe Claus Dalbys krukkemuld. 16 sække har jeg købt - jeg har jo ca. 80 krukker, jeg skal have tilplantet og i år bliver der nok flere med alle de sommerblomster, jeg skal så én af de nærmeste dage. Jeg fik jorden på tilbud.


Julerosen fik jeg også billigt i Netto. Jeg skal huske at tage alle forårsblomsterne ind i aften igen, så de holder længe!


Her er det ved køkkendøren.
Nå, nu må jeg vist igang med at lægge lagkagen sammen. I morgen vil jeg glæde mig til at få indhentet hvad der er sket i blogland!

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej. Kom tilfældigt forbi din blog. Det er en fin og spændende blog, du har. Jeg vil gerne følge den fremover :-)

Heidi sagde ...

Hej Birgitte.
Hvor ser det dejligt indbydende ud, dine gæster kan da kun føle sig velkomne ;o).
Det er vist meget fornuftigt at du vil tage alle dine skønheder ind i aften, da det stadig er alt for koldt til at hygge ude endnu.
God påske til dig og dine ;o)

Birgitte sagde ...

Hej Bente. Tusind tak for din kommentar og velkommen her på min blog!
Hej Heidi. Tusind tak for din kommentar. Ja, vi havde en god fest og der var en behagelig temperatur hele dagen/aften i orangeriet, så vi havde det godt og maden blev god.

Møllebakkehaven sagde ...

Det ser godt ud ved 'alle' dine døre :o)
Jeg har også en stol med husløg, og har haft den i mange år. Jeg sætter lidt nye husløg i hvert år, for der går lidt til...
Hvis jeg var dig så ville jeg dele de husløg du har så de står enkeltvis. De spreder sig i løbet af ingen tid, og så går det da hurtigere :o)
Glæder mig til at se mere til din stol... :o)