torsdag den 11. juli 2013

Sommerblomster

I dag skinner solen fra en skyfrihimmel og ingen blæst!
I går vandede jeg bedene, jorden var knastør efter de sidste par dage med sol og blæst, krukkerne vander jeg hveranden dag og det ser ud til at fungere godt.


California Sollys begynder at sætte knopper og blomstre nu, den er sart abrikosfarvet og er plantet i det grønne og abrikosfarvede bed som en kantplante.


Jeg synes,den er helt marcipanagtig!


Kombinationen grøn rævehale og abrikosfarvet Zinnia synes jeg er sjov, det er som om at rævehalerne driller Frøkenhat, så den ikke kan stå stille!





Der er mange sommerblomster i mit lilla og lyserøde krukkebed ved gavlen af orangeriet og det er sjovt at tage billeder fra alle vinkler.



Man kan næsten ikke se krukkerne nogle steder.


Min bedstol står midt i det hele tilgroet med husløg, der også blomstrer.


I aften kommer der gæster og forhåbentlig kan vi spise ude i haven.

2 kommentarer:

Høneballehaven sagde ...

Du har ret i, at den fine California Sollys ser marcipanagtig ud, den ser rigtig sød ud. Fik jeg Zinnia af dig? Jeg synes, jeg har noget der ligner, dem du viser.
Du må lige huske at kigge hos mig, for der er blomster i ampelpileurten.

Birgitte sagde ...

Hej Lisbeth. Tusind tak for din kommentar. Ja, du fik Zinnia af mig. Jeg har været inde og se din ampelpileurt, den er bare fin!