torsdag den 18. juli 2013

Klipning af myrtetræer.

Mine to myrtetræer er blevet temmelig pjuskede og nu har de fået med saksen!



Da jeg fik dem, var de klippet kugleformede på en lav stamme. Nu vil jeg prøve at få stammen lidt længere og kraftigere med en kugleformet krone. Jeg gik hårdt til værks med saksen!



Her ser man resultatet efter endt klipning. Jeg vil også plante dem om i andre potter med nyt jord, så tror jeg, de nok skal blive endnu finere! Myrterne fik jeg i fødselsdagsgave sidste år og de har trives rigtig fint i det kolde klima i orangeriet i vinters. I efteråret tog jeg flere små skud, men de blev desværre ikke til noget. Det afklippede fra i dag røg derfor ud.
Jeg er ikke nogen ørn til klipning og formning, da jeg har svært ved at forestille mig hvordan det kan komme til at se ud, så dette er mit første forsøg og jeg er ganske godt tilfreds!

1 kommentar:

Benny sagde ...

The situation from the replica watches for sale is actually forty millimeters broad as well as 12. 5 millimeters heavy, arriving somewhat scaled-down in most sizing compared to Tudor. Particularly, the actual rolex replica sale steps a complete 50 millimeters lug-to-lug, as the Rolex is actually below this, from forty eight replica watches sale some thing to think about for all those along with scaled-down, or even rolex replica watches arms much more upon which additional lower within the Wearability area. Rolex runs on the Cerachrom bezel about the Submariner. It's a ceramic bezel along with etched, recessed numbers as well as graduations, that have been cartier replica sale along with platinum eagle. The actual ceramic appears wonderful and never just will it appear much better than the actual steel 1 about tag heuer replica sale however can also be incomparably much more scratch-resistant, making certain it'll appear excellent age range in the future.