søndag den 1. april 2012

Løgvækster og frølinger i drivhuset.

Det har rigtig groet, mens jeg har været væk.





I drivhuset spirer alle mine frø. Det er bare så godt!


Her er det violfrøstjerne og geranium var.striatum.


Her er det blå akeleje og så alle mine buksbomstiklinger. Staudevalmuerne spirer også!




Til sidst har jeg taget et billede af mine pupurfarvede kongelys, som har overvintret i fire krukker. Det er en 2-årig plante, så jeg forventer blomster i dem i år!


I eftermiddag skal jeg på havebesøg og spise lammekølle til aften!

5 kommentarer:

Høneballehaven sagde ...

Det er så dejligt at komme hjem og se, hvor langt det hele er nået, når man har været væk en uges tid.
Og det ser jo fint ud, alt er groet, det er bare skønt.
God appetit til lammekøllen.

Anna Vattenkanna sagde ...

Men så stora dina lökväxter är. Det kommer att bli underbart där på trappen!

Kram

Bente sagde ...

Ja sikke en skøn velkomst at komme hjem til. Dejligt at se på og nogle skønne krukker du har!

Karina sagde ...

Velkommen hjem. Kedeligt vejr, men flotte krukker, du er kommet hjem til.

Birgitte sagde ...

Hej allesammen. Tusind tak for jeres søde kommentarer. Dem er jeg rigtig glad for. Det er dejligt at være hjemme igen, men I har ret: Vejret kunne godt være meget bedre. I går blæste der en halv pelikan og der var ikke ret meget varme, forhåbentlig bliver det bedre.