torsdag den 11. september 2014

Links til TV-udsendelserne fra 10.09.2014

Haveprogrammet, som jeg var med i.
Kl. 19.30 i TV2Nord nyhederne var der et indslag på ca. 5-10 minutter. Senere kl. 19.55 var der en halv times udsendelse på TVNord Salto. Grunden til jeg var i TV var fordi, TV-gartneren Henrik Arildskov havde udvalgt min have, som den han gerne ville genbesøge ud af alle de ca. 500 haver programmet havde besøgt igennem tiden. Det er fordi programmet lukker og slukker for altid, når denne sæson er slut - meget ærgerligt.Jeg var meget stolt og beæret over udvælgelsen!

Den korte, som var i nyhederne.

Den lange udsendelse.

Jeg håber, I har lyst til at dele udsendelserne med mig!

9 kommentarer:

Høneballehaven sagde ...

Tak for linket, det må jeg se, flot at du blev udvalgt til et genbesøg, jeg kan godt forstå, at du var beæret over det.

Helena sagde ...

Vad kul jag ska titta i morgon när jag är lite piggare nu zzz
KRAM från mig!

Jette sagde ...

Hej Birgitte.Har lige nydt TV udsendelserne.Dejlig rundtur i din flotte have..........godt gået.
God weekend Knus Jette

marie sagde ...

Tak for haveturen. Din have er bestemt også en genvisit værd.

Tim Skovrup sagde ...

skøn have :) det var en go' udsendelse ;) - nuttet ven ;) ;)

Heidi sagde ...

Hej Birgitte
Tak for endnu en skøn tur rundt i din dejlige have ;)

Frk. Anemone sagde ...

Jeg så den korte udsendelse Live og nød et gensyn med din haven. Nu vil jeg se den lange udsendelse også. Hvor er det bare flot at de har udvalgt din have til et genbesøg :)

Helena sagde ...

Nu har jag sett den långa versionen!
Hur många krukor har du :) det är bäst att inte räkna dem ;) Du har så mycket fint att se kul att de kom till dig en gång till!
KRAM från mig!

Birgitte sagde ...

Hej allesammen. Tusind tak. Jeg er glad for at I havde lyst til at dele programmet med mig!