mandag den 22. august 2011

Et nyt projekt

Rød spirea buske måtte væk!
Jeg syntes ikke længere disse buske passede ind til alle stauderne, så dem gravede jeg op i dag og kørte dem ud på marken bagved. Mit projekt går nemlig ud på, at jeg vil have en siddeplads lige dér, hvor de stod.

Til venstre kan man se spireabuskene opad plankeværket. Til højre er de væk. Nu er jorden renset for ukrudt og jeg har sået græsfrø. Så er det meningen, at vi kan sætte os dér i vores kurvestole med vores runde mosaikbord. Lige netop på dette sted skinner solen lige til den går ned. Jeg vil tænke over, om jeg skal anskaffe mig en hvid bænk eller om vores gamle kurvestole, som vi flytter rundt med alt efter hvor solen er, skal placeres på dette sted.
Her til aften har jeg også ryddet op i skyggebedet, så det er klart, når alle mine planter kommer med posten. De er sendt med postvæsenet i dag.

Ingen kommentarer: