torsdag den 3. august 2017

Efterårs program med 4 foredrag.

Mens haven er på sit højeste.....
vil jeg gerne oplyse om efterårets program igennem aftenskolen Fokus Folkeoplysning, hvor jeg holder 4 foredrag i mit orangeri:

Tirsdag den 12.september kl. 19-21: Forårsløg i haven. Se beskrivelse HER

Torsdag den 28.september kl. 19-21: Opbygning af forårshaven og udlevering af bedtegninger. Se beskrivelse HER

Torsdag den 9.november kl. 19-21: Vinterhaven. Se beskrivelse HER

Tirsdag den 21.november kl. 19-21: Inspirationsaften: Sådan laver du julepynt til haven. Se beskrivelse HER.

Til alle foredrag er der kaffe og hjemmebag, brændeovnen og varmepumpen er tændt. Mit håb er at foredragene kan være til inspiration og sprede haveglæde samt give deltagerne gode tips og idéer med sig hjem.


Tilmelding på www.fokus-folkeoplysning.dk eller på telefon 99 30 10 00.

6 kommentarer:

Hos Villa Fryd/ Charlotte Neve Grün sagde ...

Så godt Birgitte. Så sejt du gør det.
Tror bestemt det vil give masser af inspiration og glæde.

Smuk fredag
Knus

Charlotte

marie sagde ...

Fint program!

Tim Skovrup sagde ...

spændende program :)

Frk Hall sagde ...

Det lyder som nogle gode foredrag. Rigtig godt initiativ. Overvejer stærkt om jeg skal lægge turen forbi til et af dem :)

God weekend
Knus Lone

Frk. Anemone sagde ...

Det ser spændende ud, jeg er så imponeret over at du holder foredrag - det ville jeg aldrig turde :)

Birgitte sagde ...

Hej allesammen. Tusind tak. Ja, jeg glæder mig til at holde foredragene.
Lone: Det ville da være så hyggeligt hvis du var med.