lørdag den 21. februar 2015

Generalforsamling i Pelargonieklubben Nordjylland

En hyggelig dag.
Der var 34 medlemmer og jeg var så spændt på hvordan bestyrelsens arrangementliste for næste sæson blev modtaget, for jeg synes vi har lavet et spændende program.
Vores medlemsblad bliver snart sendt ud og så kan medlemmerne læser mere om arrangementerne.
Snart bliver de også lagt på vores hjemmeside 
Jeg tror, det bliver en forrygende sæson! Det var et flot fremmøde med så mange medlemmer. Villys gule ærter og kogt pølse smagte som sædvanligt rigtig godt!


Jeg har fri på mandag og skal igang med ompotning og stiklingeformering af mine pelargonier. I morgen skal jeg så nogle flere frø, det kunne være dejligt hvis solen kom lidt frem!
Det har været en god dag i dag, men nu er jeg også træt.

5 kommentarer:

Anne sagde ...

Hej Birgitte,
Hvor har du travlt og gør meget. Jeg bør nok også begynde at tænke på at lave stiklinger af mine virkelig få
pelargonier jeg har.
Hvilke frø sår du nu?

Høneballehaven sagde ...

Ja i morgen vil vi gerne have solskin, så må vi se, om vi får det. Hvor ser det flot ud i din vindueskarm.

Jette sagde ...

Hej Birgitte.Godt med en fridag så du kan få ordnet alle dine pelargonie............og få lavet rigtig mange stiklinger.
Vil også lige sige at jeg har lavet et med åbne haver rundt i landet.
Ved ikke om du vil med på listen?
Godaften knus Jette

Birgitte sagde ...

Hej I tre. Mange tak for jeres kommentarer. Det var en fin dag i dag.
Hej Jette: Jeg vil gerne med på din liste.

Birgitte sagde ...

Hej I tre. Mange tak for jeres kommentarer. Det var en fin dag i dag.
Hej Jette: Jeg vil gerne med på din liste.