lørdag den 30. november 2013

Mere lys i haven.

Her på matriklen er det ved at være klart til advent.
Jeg mangler dog stadig en dekoration og nogle stearinlys. Udenfor er der pyntet op.


Udenfor køkkendøren er der lys i hængepiletræerne. Billederne er taget uden blitz!


Vi sov længe i morges - helt til klokken kvart i ti! Jeg kan ikke mindes hvornår det sidst er sket. Jeg gik rundt i nattøj hele formiddagen og pludselig ringede det på døren. Det var Villy og Lisbeth. De måtte tage os som vi var og det kunne de heldigvis godt. Det var rigtig hyggeligt at få uventede gæster, selvom jeg var i nattøj og det blev en god start på dagen. Resten af dagen er gået med rengøring og julepyntning inde og ude. Indtil videre en rigtig god dag!

3 kommentarer:

Fru Friis sagde ...

Det lyder bestemt som en rigtig hyggelørdag og smukt ser det ud foran din dør. :o)

Bente sagde ...

Jamen herligt at gå rundt og være - ja jeg kalder det morgengrim (undskyld-men det er møntet på mig selv) - og gøre lige som man lyster, sådan en fridag.
Hilsener til Lisbeth og Villy som jeg fik en indirekte hilsen fra i dag, da jeg fik Pelargonie Nyt med posten.

Birgitte sagde ...

Hej Fru Friis. Tusind tak for din kommentar. Den blev jeg glad for.
Hej Bente. Tusind tak for din kommentar. Jeg skal nok hilse Villy og Lisbeth og så også godt Pelargonie nyt, der kom i går. Morgengrim passede også godt på mig!! Tihi.