mandag den 28. marts 2011

Frøken hat - den grønne med mere.

Det går stærkt i vindueskarmen lige nu.

Frøken hat frøene spirede allerede efter to dage og nu tror jeg, at jeg kan plante dem ud i større potter og i blomstermuld. Det skulle vist være lidt vanskeligt at potte frøken hat om, da rødderne ikke så godt kan lide det, men det må komme an på en prøve for der er ikke plads i mælkekartonet, som jeg har sået i.

Purpur kongelys og tusindfryd spirer også, men det er stadigvæk meget småt.


Nedenunder ses den gule hængeviol. Sidste år, da jeg fik planterne sendt med posten, blev de plantet ud sidst i april. Nu er jeg spændt på at se, hvor store de bliver den næste måneds tid. Det er nok snart tiden for dem også at blive akklimatiseret i afdeling C, men jeg kan vist godt vente lidt endnu.


Jeg tror heldigvis, at jeg har nok potter til at potte om i!

Ingen kommentarer: