mandag den 16. juli 2018

Åben have gik godt.

Tak til alle jer, der besøgte vores have til åben have.
Der var mange, der mødte op, selvom ferien lige var startet:)


Der kom besøgende i løbet af hele dagen begge dage. Det var rigtig hyggeligt at hilse på alle folk.


Jeg skal love for, at haven er vandkrævende lige i øjeblikket, men den tog sig pænt ud.


Om tre uger holder jeg åben have igen nemlig den 4.august.



Nu er der kun en uge tilbage af sommerferien, så kalder arbejdet igen. Jeg synes, jeg har været hjemme længe og det har været helt fantastisk indtil nu.



Der er ved at være godt gang i alle mine georginer, som jeg har i krukker.


Fortsat god sommer.

6 kommentarer:

Høneballehaven sagde ...

Hej Birgitte
Dejligt med et lille indlæg fra dig. Godt at høre, at du havde mange besøgende.
Ja der kræves meget vand nu, hvis det hele ikke skal gå ud.
Kh Lisbeth

Casa Rosen- en Kolonihaveblog sagde ...

Hej Birgitte

Din have ser både frodig og frisk grøn ud. Det var godt der kom mange til dit åbent hus :o) du har jo også meget at vise frem.

Masser af hilsner fra Linda

Frk. Anemone sagde ...

Dejligt at se billeder fra din have igen - der er vokset fint efter jeres mange ændringer sidste år. Godt at du fik besøg - det er så hyggeligt.
Jeg er vild med de gule havemøbler :)

Hos Egebjerg sagde ...

Hej Birgitte. Skønt at se indlæg fra dig. Det er dejligt at det gik godt til åben have. Hygge herfra Leila

Eliane Petersen sagde ...

Kære Birgitte.
Dejlige billeder fra din have. Der ser rigtig hyggeligt og meget frodigt ud. Smukke ændringer du fik lavet sidste år. De gule havemøbler passer perfekt ind i haven, meget smuk farve.
Ønsker dig en fortsat dejlig sommer.
Kærlige tanker fra Eliane

Unknown sagde ...

I like your blog,which help promote your blog and we hope
that your blog is being updated.
Royal1688