fredag den 25. marts 2016

Rigtig god påske.

Et lille hyggeligt påskeprojekt
blev endelig færdig i dag. Anders har hjulpet mig med at save og jeg har selv samlet dem.


Tre påskeharer har vi lavet.



I går fik jeg plantet alle forårsblomsterne ud i haven. Det var et større arbejde. En del blev sat i urtepotter til pynt i orangeriet. Her er nogle billeder af det, der blev sat udendørs.



De to vandtønder blev pyntet med et par planter.


Plantebordet er også pyntet lidt op.


Ligeså symaskinebordet. I de små potter er det blå anemoner.


Jeg købte en del hornvioler.



I ottetals-bedet blomstrer krokus og tulipaner er på vej op.


Der er to forskellige krokus i bedet. Perlehyacinterne er også på vej op.


Der er en del knopper i det lille magnoliatræ.


I Indkørslen står der 30 sække Claus Dalbys krukkemuld, det skal dog først bruges om en måneds tid, men der er rabat på det lige i øjeblikket..
Rigtig god påske.

5 kommentarer:

Heidi sagde ...

Hej Birgitte
Hvor er dine påskeharer blevet fine og de passer perfekt ind i dit gule påskebed ;).
Det er dejligt at få lidt forårsplanter ud i krukker, det bliver lidt mere hyggeligt at færdes ude, når man bliver mødt af de fine hornvioler og andre blomster.
Fortsat god påske ;)

Unknown sagde ...

Kære Birgitte Hvor er dine påskeharer blevet fine , det er altså en smart ide. Sikke haven er blevet fint forårspyntet, det ser skønt ud :-) knus Tina

Birgitte sagde ...

Hej Heidi og Tina. Det glæder mig, at I kunne lide påskeharerne. Ja, i dag har jeg været i haven hele dagen og fået lavet en masse. Men der har også været tid til at nyde alle blomsterne, fuglene og mine påskeharer. Det har været et fint vejr i dag.

Thyde Living sagde ...

Skønne skønne billeder og det dejlige forår, og hvor er den sød den lille træhare
God påske
glæder mig til at følge dig

Birgitte sagde ...

Hej Thyde. Mange tak for din kommentar og velkommen her. Jeg er glad for at du kunne lide påskeharen.