torsdag den 31. juli 2014

Hosta og Heuchera

Vandtruget og indkørslen..

Heuchera i potterne og hosta i det gamle vandtrug. Det hele står og tager imod i indkørslen!


Det grå og hvide bed er også i indkørslen. Nu er jeg ved at være tilfreds med dette område. Det har været svært at finde ud af, hvad jeg skulle plante i vandtruget fordi det står meget i skygge, nu prøver jeg med hostaer! 


For enden af indkørslen ind mod haven har jeg tagetes vanilla på plankeværket.


Mellem tagetes'erne er der brogetbladet Helichrysum Petiolare. De er dog ikke blevet så store endnu - de blev plantet for en måneds tid siden.

Jeg har været lidt små dårlig de sidste par dage og lige nu er jeg meget træt. Jeg var ikke i blogland i går og i dag, så jeg må tage revanche i morgen. Det vil jeg glæde mig til!
God nat.

Ingen kommentarer: