fredag den 9. september 2011

Havebloggertræf i morgen

De lover jo rigtig godt vejr!


Jeg håber, at alle, der skal med, for en rigtig god dag i morgen. Jeg har desværre ikke selv mulighed for at være med og det ærgrer jeg mig over. Jeg ville rigtig gerne møde alle jer søde og rare havebloggere. Jeg tror, I får en spændende og sjov dag. Det ville være rigtig dejligt og interessant, hvis I havde lyst til at skrive et "referat" og evt. lægge nogle billeder ud på jeres blog, så vi, der ikke har mulighed for at være med, kan være med lidt på sidelinjen.
Rigtig god tur!

7 kommentarer:

Susanne sagde ...

Jeg glæder mig ihvertfald til at møde de søde havebloggere - ærgerligt at du ikke kan være med. Men jeg er da helt sikker på, at vi er flere, som slet ikke kan lade være med at omtale træffet og lægge billeder på bloggen :-)

Birgitte sagde ...

Hej Susanne. Tusind tak for din hilsen. Jeg glæder mig til at læse og se billeder på din blog. Rigtig god fornøjelse.

Landbohaven sagde ...

Godt billede.
Smuk buket.
Tak for kigget.

Signe sagde ...

Ærgeligt, at du ikke kan komme, men jeg skal nok tage kameraet med :-)

Høneballehaven sagde ...

Hej Birgitte
Jeg skal heller ikke med, ville gerne, men det kræver en hel lang dag fra tidlig morgen til sen aften, så jeg "nøjes" også med de andres billeder.
Næste år i maj håber jeg, at rigtig mange kan komme til Samsø og se mine rhodoer blomstre. Så kan vi møde dem der, håber du kan til den tid.
Hvor bor du henne?

Marianne Selvig sagde ...

JA, det er ærgerligt Birgitte! Men mon ikke vi kommer til at holde det igen fast hvert år?

Jeg medbringer også kamera, men jeg ved ikke om jeg får brugt det, så det er godt, der er flere der gør!

Hun er da bare glad og sød, hende din Vasedame med buketten i. Og lækker farvekombuination!

Birgitte sagde ...

Hej allesammen. Tusind tak for jeres kommentarer. Jeg glæder mig til at læse om jeres oplevelser på jeres blogge.