søndag den 31. juli 2011

En overraskelse

Blomstergaver
I går cyklede jeg hjem til Lisbeth og Villy, som holdt åben have. Jeg ville gerne sige tak for de gange jeg har fået kørelejlighed til arrangementer i Pelargonieklubben Nordjylland. Derfor havde jeg på en svensk hjemmeside: http://www.vexthuset.com/ fundet to pelargonier, som jeg troede, var meget sjældne. Den ene er en gul pelargonie, Creamery, og den anden er en vildart, P. tetragonum. Men som jeg havde fået fortalt, så var jeg på en svær opgave og det viste sig også, at de havde begge to i forvejen. Men det var tanken som talte. Det blev vi enige om. At få dem fragtet med posten kostede en formue, dette fortalte jeg dem, da jeg ikke havde givet nogle benzinpenge for vores køreture. Men fremover er det måske en bedre idé?


Planterne er små, men jeg ved, at de bliver passet godt hjemme hos Lisbeth og Villy.

Ingen kommentarer: