tirsdag den 22. februar 2011

Claus Dalbys havebøger

Endnu bøger jeg kunne tænke mig at anmelde:

Samtlige Claus Dalbys havebøger, som jeg har anskaffet mig (næsten allesammen). Mine yndlinge er nok Havedrømme I og II samt Drivhusdrømme og så også Mit Haveliv.
I disse bøger har jeg virkelig lært hvad havearbejde/interesse drejer sig om. Faktisk så tror jeg, at Claus Dalby er med til at ændre vores havekultur. Han har så mange idéer og forslag til indretning og pasning af have og blomster at man kan finde lige netop det, man gerne vil have frem i sin egen have. Det gode ved det hele, er at alt er afprøvet og billederne i bøgerne viser resultaterne.
Desuden skriver han hver dag på sin haveblog, som også er en stor inspiration. http://www.clausdalby.dk/ (Adressen har jeg nævnt flere gange tidligere her på min egen blog). Det er så hyggeligt at læse på bloggen hver dag og man bliver virkelig begejstret.

Ingen kommentarer: