torsdag den 1. august 2013

Vedrørende TV udsendelsen

TV-udsendelsen er endnu ikke lagt på nettet!
De viser stadig den udsendelse der var i sidste uge, så man kan ikke se min have. Der er dog en lille forfilm på TV2Nords hjemmeside, hvis man klikker på videoarkiv under den 31.07.13.
De plejer altså at lægge udsendelsen ud næste dag, så hvis ikke den er der i morgen, så tror jeg nok, jeg vil kontakte dem.
Det ærgrer mig sådan, for jeg kender mange, der ikke kunne se det i TV i går og gerne vil se udsendelsen!
Jeg synes det gik godt og er lidt stolt!

Den næste uges tid får jeg travlt i haven igen, for jeg skal holde åben have den 10.august for Pelargonieklubben Nordjylland.

7 kommentarer:

Vivi sagde ...

Jeg vil glæde mig til at se den udsendelse, når den kommer på :-)

Høneballehaven sagde ...

Venter spændt på at se udsendelsen, godt du selv er tilfreds :)jeg kan godt forstå, at du er stolt.

Bente sagde ...

Jamen dejligt at det gik godt med din TV debut!
Held og lykke og hyg når du den 10. åbner for Pelargonieklubben.

Heidi sagde ...

Så kan jeg bedre forstå jeg ikke kunde finde dig ;o). Jeg glæder mig til at se udsendelsen især når du selv er godt tilfreds med resultatet.

Frk. Anemone sagde ...

Jeg så udsendelsen live, og det var bare så fint fra din have. Se min kommentar i forrige indlæg.

Tim Skovrup sagde ...

surt... men jeg venter med spænding ;)

Birgitte sagde ...

Hej allesammen. Jeg håber i vil vente lidt endnu. Jeg skulle gerne kunne lægge et link på i dag. Tak Ulla jeg så din kommentar med det samme, men havde ikke tid til at svare før her til morgen.