torsdag den 25. juni 2015

Oversigtsbilleder.

Åben have
På torsdag i næste uge (2.juli) holder jeg åben have fra kl. 19-21. 
Der sker så meget i haven i disse dage, hver dag er nye blomster sprunget ud og mere er på vej.


Jeg håber, mange har lyst til at kigge forbi for det er så hyggeligt. 


Der er lidt planter til salg og også stadig lidt pelargoniestiklinger, men ikke meget.


Det er en stor glæde for mig at kunne dele haveinteressen og forhåbentlig kunne inspirere og blive inspireret af andre haveglade mennesker.

8 kommentarer:

Frk. Anemone sagde ...

Det bliver spændende at se om du får stort ryk-ind i næste uge, din have præsenterer sig i hvert fald fint. Din Alchymist er godt nok flot - min, som blev plantet sidste år - har ikke åbnet for sine knopper endnu.
James Galway er vel nok en smuk rose.
Vi ses snart.

Høneballehaven sagde ...

Der skal nok kigge nogen forbi, det er jeg sikker på. Du bor jo et godt sted, og har fået god omtale.

www.AnettesFlora.com sagde ...

Hej Birgitte!
Det ser rigtig godt ud i din have, og ønsker dig en god åben have aften.
Hilsen Anette

Maribel sagde ...

Så fint du har det i din trädgård.
Ha det gott!

Jette sagde ...

Hej Birgitte.Håber du får et ordentligt ryk ind i næste uge.
Og din have ser da rigtig fin ud.
Rigtig god weekend knus Jette

Lonni´s Verden sagde ...

Så fine billeder fra en flot have :-)
Klem Lonni

Birgitte sagde ...

Hej allesammen. Tusind tak for jeres kommentarer. Dem er jeg glad for. Ja, det bliver spændende om der kommer nogen. Det håber jeg. :)

Birgitte sagde ...

Hej allesammen. Tusind tak for jeres kommentarer. Dem er jeg glad for. Ja, det bliver spændende om der kommer nogen. Det håber jeg. :)